A webáruház készítés során egy internetes üzlethelység jön létre. Kiválasztjuk a megfelelő termékeket, melyeket egy virtuális kosárba helyezünk. Majd egy virtuális pénztárnál kifizetjük őket, egy gyors regisztráció, és már szállítja is a futár. Ugye milyen kényelmes megoldás?
De mibe kerül egy webshop készítése és fenntartása tulajdonosának? A webáruház készítés árak és az elért bevétel között nincs összefüggés. Vannak több száz milliós bevételt hozó bérelt webáruházak és vannak olyan egyedi fejlesztésű webshopok, amelyek még 10 millió forintot sem hoznak a tulajdonosnak. A legnagyobb hibát azok a cégvezetők követik el, akiket csak a webáruház készítés ára érdekel, és nem az, hogy milyen kötséggel annak fenntartása, hogyan fognak tudni ügyfeleket szerezni.
A webáruház készítés ár nem maga a webshop elkészítésénél kezdődik, van ennek sokkal fontosabb összetevője is, ami sokszorosára emelheti a webáruház készítés árát. Például, a webáruházat fel kell tölteni termékekkel. A termék feltöltésének ideje jelentősen befolyásolja a webáruház eredményeit. Egy kevésbé felhasználóbarát webáruházban hónapokig eltarthat, mire 500 termék feltöltésre kerül. Egy jól szervezett webáruházzal 500 termék feltöltése néhány nap alatt elkészül.
Tags: webáruház készítés árak