Sokan tartják haszontalannak a más cégektől kapott reklámajándékokat. Sajnos gyakran igazuk is van, hiszen nem mindenki figyel oda arra, hogy mennyire fontos, hogy hasznos reklámajándék kerüljön az üzletfeleihez illetve vásárlóihoz.
Pedig ez dönti el valójából, hogy a reklámérték megvalósul-e, vagy csak pénzkidobás volt ez a próbálkozás. Ha kellő figyelmet szentel a cég arra, hogy kinek mit adhat, akkor többszörösen is visszahozhatja a hasznos reklámajándék a bele fektetett pénzt. Persze a cél nem mindig ez, hiszen egy cég ily módon is megköszöni a vásárlást és együttműködést a partnereknek.
Nem kell túlzásokba esni, de mindenki örül a meglepetésnek, különösen, ha egy hasznos reklámajándék kerül hozzá. Valami miatt nem is az érték a fontos, hanem a figyelmesség és az, hogy eltalálják valaki ízlését. Igazából ez a figyelmesség az, ami egy alacsony értékű tárgynál is hatni tud.
Annyi tárgy vesz körül bennünket, hogy nehéz kitalálni valami olyat, amire valakinek tényleg szüksége van. De szerencsére az ajándékipar ontja a jobbnál jobb ötleteket.
Tags: reklámajándék, szóróajándék